اعلام زمان ثبت درخواست میهمان دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی

زمان ثبت درخواست میهمان دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی اعلام شد.
۲۱ بهمن ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۷ کد : ۷۸۱۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۲۲

به گزارش روابط ‌عمومی دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی، دکتر محمد فتحی سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: به منظور تسهیل در روند تحصیلی دانشجویان، ثبت درخواست میهمان برای دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 از 20 بهمن ماه آغاز و تا 10 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه گفت: دانشجویان متقاضی می بایست ابتدا در بخش ثبت درخواست میهمان در سامانه جامع آموزشی دانشگاه، نسبت به ثبت و پیگیری درخواست و سپس در بخش انتخاب واحد نسبت به انتخاب دروس مورد تائید اقدام نمایند.
سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به ضوابط موجود در آیین‌نامه نقل‌وانتقالات دانشگاه، امکان ثبت درخواست میهمان صرفا برای آندسته از دانشجویانی میسر خواهد بود که یک نیمسال و حداقل 12 واحد درسی را گذرانده باشند.